Jesteś na: Strona główna / O Nas / Jakość
Mapa witryny Strona główna Wyślij e-mail Drukuj

Jakość

Budując strategię zarządzania jakością w DBS Sp. z o.o. odwołaliśmy się do najbardziej rygorystycznych norm sterowania procesami produkcyjnymi.

Nowoczesna gospodarka wolnorynkowa połączona z zaostrzającą się konkurencją wymusiły na uczestnikach obrotu gospodarczego poszukiwanie coraz skuteczniejszych rozwiązań mogących zapewnić im sukces w tej globalnej rywalizacji. To właśnie firmy produkcyjne w pierwszej kolejności odczuły potrzebę umacniania swojej konkurencyjności. Dla wielu z nich podstawą przewagi konkurencyjnej stało się dążenie do bezprecedensowej jakości. Pionierem i promotorem działań zmierzających do stałego podniesienia jakości w zarządzaniu procesami był amerykański uczony, William Edwards Deming, którego słynnych 14 zasad stało się kanonem w nauce i praktyce zarządzania.

Czwarta spośród czternastu zasad Deminga mówi:
"Należy skończyć z powszechną praktyką wyboru kooperantów wyłącznie na podstawie kryterium ceny. Zamiast tego należy zastosować inne istotne wskaźniki jakości. Starać się zminimalizować koszt całkowity, a nie tylko koszt początkowy. Dążyć do tego, by każdy element dostarczał jeden dostawca na zasadzie długotrwałej współpracy opartej na zaufaniu i lojalności."

Tą zasadą kierujemy się w DBS Sp. z o.o. wybierając swoich partnerów i chcielibyśmy także aby przyświecała ona naszym obecnym i przyszłym Klientom.

Podstawowe zasady zarządzania jakością w DBS Sp. z o.o. to:

  • serwis just in time opierający się na maksymalnej elastyczności i dopasowaniu do ciągle zmieniających się potrzeb naszych Klientów,
  • utrzymywanie porządku w miejscu pracy w oparciu o zasady 5S: selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina,
  • kaizen czyli stałe dążenie do doskonalenia oferowanych przez nas rozwiązań,
  • kanban czyli eliminowanie zbędnych elementów z łańcucha dostaw naszych usług: żadnych braków, żadnych opóźnień, żadnych zapasów, żadnych kolejek, żadnych bezczynności i wreszcie żadnych zbędnych aktywności,
  • lean management czyli tworzenie prostych i przejrzystych struktur zarządzania zasobami, pozwalające na ich optymalne wykorzystanie.

Każdego dnia naszym celem jest doskonalenie najdrobniejszych aspektów naszej działalności, zaś naszym celem jest budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez Total Quality Management czyli zarządzanie oparte o stałe dążenie do najwyższej jakości.

Projektowanie stron: IntraCOM.pl
O Nas   |   Usługi   |   Odpowiedzialność   |   Praca   |   Kontakt